Skip navigation

Visai neseniai rašiau apie Neries krantinėje atsiradusius kūrinius. Vieną jų, Žvejų gatvėje, net nupaveikslavau. Taigi, šiandien pristatau Jums pirmąją naujojo kūrinio auką – Feliksą.

Feliksas pastebėtas šiandien, 07:15 min.


Šalia pakaruoklio gulėjo plakatas (kurio nuotrauką galbūt patalpinsiu kiek vėliau) skelbiantis štai ką:

“AŠ FELIKSAS
PRAŠAU NEBEKURTI IR
NEDEMONSTRUOTI DEPRESYVIŲ
ATGYVENUSIOS RAIŠKOS KŪRINIŲ
KAIP ŠIUOLAIKINIO MENO PAVYZDŽIŲ,
NES NUOBODU. NORS PASIKARK.
TIKIUOSI, ŠI MANO AUKA PASKATINS:
VIZUALIAI STIPRESNIŲ,
PATRAUKLESNIŲ,
ŠIUOLAIKIŠKŲ,
ATITINKANČIŲ 2009-ųjų METŲ
EUROPOS KULTŪROS SOSTINĖS VARDĄ
MENO KŪRINIŲ ATSIRADIMĄ.
BUVĘS EUROPOJE –
FELIKSAS”

7:40 atvyko policijos ekipažas ir Feliksą nukabino.

Ilsėkis ramybėje, Feliksai. Tavo auka nebuvo beprasmė!

DĖMESIO! Svetainė persikėlė į naują vietą – mylimasvilnius.lt.

6 Comments

  1. Gaila, kad nukabino… Feliksas labiau praturtino Neries krantinę, nei tas aprūdijęs kringelis.

  2. šalin rankas nuo modernaus meno kūrinio- vamzdžio!

  3. Išdrįsiu pacituoti savo žodžius, kuriuos parašiau viename forume:

    “Aš tai dar esu linkęs šitą pastatymą teisinti tuo, kad kol kas Vilniuje labiau apsimoka statyti surūdijusius vamzdžius ir gelžgalius, nes ką gražaus ar negražaus besukurtum – po kelių mėnesių viskas, bet kokiu atveju, bus nupurkšta gatvės “menininkų” (nors dalį Jų aš tikrai esu linkęs vadinti Menininkais).
    A, ir dar kai ką prisiminiau – kažkada Gedimino prospekto ir Vilniaus gatvių sankryžoje, priešais centrinį knygyną buvo pastatyta, jei neklystu, Ramoškos skulptūra – mėlynas ožys. Mėnesio bėgyje iš jos nieko neliko – buvo apspardyta, subadyta ir tiesiog sudaužyta. Autorius pripažino, kad skulptūra pateisino savo pavadinimą – “Atpirkimo ožys”.

    Taigi iš dalies, naująjį statinį krantinėje aš pateisinu.. Bet tik iš dalies.”

    Gal tiesiog mes patys turime subręsti savyje ir tokių statinių nepastebėti? Gal tada ir poreikio juos statyti nebeliks?

  4. ištiesu as manau, jog tai tikrai nėra meno kūrinys. Nes tuomet net ir Kazokiškių savartyną ar vamzdžių krūvą gulinčia metalo lauže galime vadinti menu !!!

  5. iš tiesų aš manau, jog lietuva yra gūdus kaimas, o jūs- kaimieTčiai.. tik baltarusijoj ar moldavijoj vamzdis dar gali ką nors nustebinti. europoje pilna tokio meno ir tai jau sena išraiškos forma. tik lietuvoje dar gali kažką labai išgąsdinti ir tapti nuolatiniu visų įmanomų pokalbių objektu bet kurioje kompanijoje..
    iš tiesų man net gėda dėl tų jūsų nesibaigiančių diskusijų. vambzdis vambzdis..
    paskaičiuokit dar kiek kainavo..
    Leniną jum socrealizmo stiliaus pastat reik, eisit visi melstis.. na ar bet kokį kitą stabą, nebūkim rasistais.

  6. vardui,

    Jūsų komentare viskas kiek supainiota, bet nieko tokio – esmę supratau. Kiek viskas kainavo irgi skaičiavau. Na, kad esu valstietiško gymio ir įpročių – niekada neneigiau ir kartais tuo netgi didžiuojuosi.
    O jei atvirai, tai mane labiau gėdina ir erzina nesibaigiančios diskusijos – “krizė, sunkmetis, sunkmetis, krizė, krizė…”

    Bet kokius atveju, ačiū už nuomonę.


Parašykite komentarą

