Skip navigation

Jau esu rašęs apie tinklapyje http://www.epaveldas.lt pasitaikančias nedideles klaideles (tarkim, čia ir čia) ir netikslumus. Šiandien dar apie vieną. Nieko asmeniško, tik pagalba :)

Mano minėtoji svetainė pateikia dar vieną Jano Bułhako nuotrauką su „Nežinomu lenkų karininku”. Štai jis.

Władysław Belina-Prażmowski

Władysławas Belina-Prażmowskis – nežinomas Lenkijos karininkas

Kaip galima matyti…

DĖMESIO! Svetainė persikėlė į naują vietą – mylimasvilnius.lt.

Straipsnio tęsinį rasite ČIA.

8 Comments

  1. Na taip, vaduojamą – 1919.04.19 iš tikro išvadavo, o vat 1920.10.09 jau “išvadavo”.

    • Aš tai pradedu būti linkęs kabutes dėti ant visų „išvadavimų” :)

      • Nesutiksiu – taip mąstant galima pradėt nebeskirt, kas yra balta, o kas juoda. Sakykim Lietuvos kariuomenė 1919 m. išvadavo nemažai Lietuvos miestų ir miestelių, užimtų bolševikų – pagal tave tai buvo “išvadavimas”?

      • Tas tiesa. Šiuo atveju tai išvadavimas. Bet man šis žodis per daug subjektyvus. Tas subjektyvizmas man pradeda kažkaip nebepatikt. Nors puikiai suprantu, kad jo atsikratyti yra neįmanoma (tradicija, auklėjimas ir tiesiog mūsų požiūrio taškas), bet manau, kad reiktų stengtis vartoti kuo objektyvesnius terminus kalbant apie istoriją, bent taip nuo to vaduojantis. Hmmm, reiktų pagalvot kaip čia objektyviau pakeitus išvadavimą, bet manau atsirastų koks tinkamas žodis. Na bet žinoma, čia priklauso ką ir kaip norim pasakyti – kaip „objektyvūs” tyrėjai ar tiesiog kaip subjektyvios asmenybės.
        Kažkokia anti-post-procesinė istorija čia gaunas… (suprask, nuo post-pricesinės archeologijos :) )

      • Tai galvok naują terminą. :)

  2. Gerai būtų, kad tas klaidas kas ištaisytų :) Tik esu tikra – neištaisys, projektas dėl projekto yra dažnas reiškinys mūsų laikais…
    P. s. Asmeninė pastaba, todėl be nuorodos į tinklaraštį :)

    • Man atrodo, kad šis projektas yra vienas solidžiausių ir gan gerai vykdomas. Netgi atnaujinamas ir pan. Taip kad manau, jog radę mano įrašus ar susipratę – tikrai pakeistų, nes įrašas projekto tinklapyje atitinka ir muziejinio vieneto aprašymą. O eksponato aprašas negali meluoti :)

  3. O eksponato aprašas negali meluoti :) O eksponatų aprašūs kuria tik žmonės, pavz. tokie kaip aš…


Parašykite komentarą

